1. Prevederi generale

Termenii si conditiile se aplica la achizitionarea online, de pe site-ul www.the-shopaholic.ro, stabilesc conditiile si specifica drepturile si obligatiile vanzatorului (distribuitorului) si ale cumparatorului (clientului, consumatorului). Vanzator si operator al operatiunilor online este SHOPAHOLIC DESIGN SRL, înregistrată la O.R.C. cu nr. J36/639/2017, având codul fiscal RO38108655 și sediul in TULCEA, jud. TULCEA. . Pentru informatiile de contact va rugam sa consultati sectiunea contact de pe site (aceasta sectiune este parte din termenii si conditiile prezente).
Relatia dintre parti este guvernata de urmatoarele acte normative:

• OG nr. 21/1992 privind protecţia consumatorilor

• OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii

• Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comercianţilor in relatia cu consumatorii si armonizarea reglementarilor cu legislatia europeana privind protectia consumatorilor

• Legea 365/2002 privind comertul electronic.

2. Comanda

Cumparatorul poate efectua comenzi prin adaugarea produsului/lor in cosul de cumparaturi urmand apoi pasii in care va selecta modalitatea de plata si va introduce detaliile de contact si de livrare. Adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi in lipsa finalizarii comenzii nu atrage dupa sine inregistratrarea unei comenzi si implicit nici rezervarea automata a produsului.

Dupa finalizare, detaliile comenzii se pot verifica atat in atasamentul mesajului de confirmare, cat si in sectiunea istoric comenzi din contul de utilizator de pe site-ul nostru, daca la plasarea comenzii s-a optat si pentru crearea unui cont.

Prin finalizarea comenzii cumparatorul agreaza ca toate datele furnizate, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate.

3. Definitii

• Contract de vanzare – orice contract in temeiul caruia vanzatorul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora.

• Vanzatorul (distribuitorul) – o persoana, care in concordanta cu termenii si conditiile contractuale ofera produsul consumatorului. Este orice persoana fizica sau juridica, publica sau privata, care actioneaza in cadrul activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale in legatura cu contractele care intră sub incidenta OUG nr. 34/2014, precum si orice persoana care actioneaza in acelasi scop, in numele sau pe seama acesteia.

• Consumator (cumparatorul) – orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii, care in concordanta cu termenii si conditiile contractuale, acţionează in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale.

• Incheierea contractului de vanzare – Comanda facuta de cumparator este un act cu efecte juridice, sub conditia confirmarii si acceptarii comenzii de catre vanzator. Din momentul acceptarii comenzii de catre vanzator  si receptionarii acceptarii comenzii de catre cumparator intre parti este incheiat un contract generator de drepturi si obligatii in sarcina ambelor parti, asa cum sunt definite ele in contract sau in termenii si conditiile prezente, care sunt parte integranta din acest contract.

• Termeni si conditii – intelegerea contractuala dintre vanzator si cumparator, in conformitate cu termenii si conditiile aratate in aceasta sectiune. Cumparatorul accepta termenii in care este incheiat contractul la momentul transmiterii comenzii, comanda care genereaza efecte juridice de la momentul incheierii contractului de vanzare prin confirmarea si acceptarea comenzii de catre vanzator. Cumparatorul se obliga sa ia la cunostinta prezentele conditii, conditii pe care se considera ca le-a acceptat din momentul transmiterii comenzii catre vanzator.

4. Dreptul de retragere

Aveţi dreptul de a va retrage din prezentul contract, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile.

Perioada de retragere expira după 14 zile incepand de la ziua:

• la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor;

• la care intraţi dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a ultimului produs, in cazul in care ati comandat bunuri multiple printr-o singura comanda si acestea au fost livrate separate sau de la ziua

• la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a ultimului lot sau a ultimei piese, in cazul unui contract privind livrarea unui produs constand din mai multe loturi sau parti.

Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaraţie neechivoca, de exemplu, acest formular de returnare produse.

Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient sa trimiteti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere.

Daca va retrageti, vom rambursa contravaloarea produsului/produselor comandate, fara intarzieri nejustificate, in termen de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, dar nu mai devreme de data la care am receptionat returul de la dvs. Vom efectua aceasta rambursare prin transfer bancar (cumparatorul trebuie sa precizeze un cont IBAN in RON, compus din 24 de caractere); in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.

Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor si sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionării produselor.

Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte, adica sa nu prezinte sub nici o forma semne de uzura sau consum.

In functie de starea produsului returnat, se va decide daca rambursarea poate fi acceptata.

Numai in anumite situatii care depind numai de decizia Vanzatorului, acceptam returnarea produselor daca acestea au fost folosite o singura data sau prezinta mici urme de uzura. In astfel de cazuri Vanzatorul va face o verificare asupra produsului si va stabili valoarea care trebuie returnata Cumparatorului (cumparatorul trebuie sa precizeze un cont IBAN in RON, compus din 24 de caractere).

Produsele achizitionate prin intermediul magazinului nostru se pot returna indiferent de motiv, in termen de 14 de zile de la primirea acestora. Costumele de baie se pot returna atat timp cat sunt respectate conditiile de pe pagina formularului de retur de pe site.

5. Procesarea comenzilor

Dupa inregistrarea comenzii, veti primi prin e-mail un raspuns automat de confirmare. Comenziile primite pana in ora 14, sunt de regula procesate in aceeasi zi sau in urmatoarea zi lucratoare. Produsele sunt de regula livrate in termen de 24/48 ore lucratoare. Cu toate ca 98% din produse sunt tot timpul in stoc, in mod exceptional, termenul de livrare se poate prelungi.

Dacă de pe același nume sau la aceeași adresă se solicită livrarea unei a doua comenzi în cazul în care o comandă anterioară fusese refuzată sau neridicată de la curier, din motive ce nu țin de compania de curierat, nici de The-Shopaholic.ro, se va solicita plata în avans pentru ca noua comandă să poată fi expediată. În caz contrar, comanda se va anula.

6. Livrare

Taxa de transport este 15 RON, indiferent de valoarea comenzii sau locatie (pe teritoriul Romaniei). La momentul expedierii comenzii dumneavoastra veti primi o confirmare electronica ce contine detalii privind firma de curierat si numarul coletului. Livrarea se face prin serviciul de curierat Sameday Romania, în decurs de  24/48 ore lucratoare de la încheierea contractului. In cazul in care nu sunteti disponibil/a pentru livrare, veti primi o notificare. Daca livrarea nu se efectueaza in termenul estimat, va rugam sa ne contactati pentru urgentarea livrarii.

La comenzi de minim 199 RON oferim TRANSPORT GRATUIT

7. Modalitati de plata

• In numerar, la livrare – cea mai des folosita metoda de plata. Platiti curierului, care va emite o chitanta;

• Card de debit/credit – Aceasta metoda de plata este complet securizata. In momentul platii pentru asigurarea protectiei tranzactiilor, transmiterea datelor dumneavoastra confidentiale se face direct prin intermediul procesatorului de plati. Daca tranzactia este autorizata, plata este facuta imediat si produsele achizitionate vor fi livrate in termen de 24/48 ore lucratoare, daca sunt in stoc. Mai multe informatii despre plata prin card de credit pot fi obtinute aici.

8. Garantie si reclamatii

Garantia se socoteste de la data livrarii produsului catre cumparator, si este de 24 de luni. Vanzatorul este responsabil pentru toate viciile produsului prezente la data livrarii sau care apar in interiorul termenului de garantie. O sesizare trebuie facuta prin e-mail sau la telefon, la adresa sau nr. de telefon specificate in sectiunea „Contact” a prezentului site. Clientului ii va fi rambursata contravaloarea produsului intr-un cont bancar sau sub forma de voucher. Sesizarea trebuie sa contina descrierea defectului reclamat si o copie a facturii (sau orice alt act care sa demonstreze achizitia). Orice sesizare va fi procesata fara intarziere si clientul va fi informat despre constatarile facute. Procedura de retur va fi trimisa pe email clientului, imediat ce a fost receptionata sesizarea.

Neridicarea coletelor comandate sau returnari in mod repetat vor fi considerate abuz, iar compania noastra isi rezerva dreptul de a refuza viitoare comenzi de la client.

9. Garantia se acorda in urmatoarele cazuri:

• Daca este un defect care poate fi inlaturat, produsul va fi schimbat partial sau total. Daca defectul nu poate fi inlaturat din cauza naturii disproportionate a acestuia, si inlocuirea produsului nu este posibila, clientul va avea posibilitatea de a primi suma de bani intr-un cont bancar in RON.

• Daca este un defect care impiedica folosirea normala a produsului, inlocuirea acestuia sau renuntarea la achizitie.

• In cazul altor defecte ce nu pot fi inlaturate, si care nu necesita inlocuirea produsului, clientul va avea dreptul la un discount rezonabil sau la renuntarea la achizitie.

Pentru a beneficia de garantie, cumparatorul e obligat sa faca o sesizare.

Sesizarea referitoare la defectele constatate va fi procesata fara nici o intarziere, cu exceptia cazului in care partile s-au inteles altfel. Vanzatorul va comunica cumparatorului termenul si modalitatea de procesare a sesizarii, inclusiv confirmarea reparatilor necesare si durata acestora, sau, daca este cazul, motivarea in scris a refuzului de a da curs solicitarii.

10. Preturile si validitatea ofertei

Toate preturile includ TVA si sunt finale. Preturile sunt cele de la data comandarii produselor, indiferent de eventualele modificari ulterioare ale preturilor, exceptie fac produsele cu pret 0 (zero) lei.

Pozele produselor sunt cu titlu de prezentare.  Produsele sunt fabricate in China.

11. Discount-uri (Reduceri)

In magazinul online, acordam diferite tipuri de discount-uri. In cazul in care pentru un produs se pot aplica mai multe tipuri de discount, acestea nu se cumuleaza.

Orice cod de reducere poate fi utilizat o singura data, cu exceptia cazului in care este prevazut in mod explicit altfel. In cazul folosirii multiple in mod abuziv, vanzatorul are dreptul de a refuza folosirea codului de reducere.

12. Protectia datelor cu caracter personal

Toate datele personale pe care ni le comunicati, nu vor fi comunicate catre terte persoane fara acordul dvs. prealabil si vor fi prelucrate in conformitate cu legislatia in vigoare privind protectia datelor cu caracter personal. Beneficiaţi de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor. De asemenea, va este recunoscut dreptul de a va adresa justitiei. Puteti solicita oricand modificarea, actualizarea sau stergerea din baza de date. Prin lansarea comenzii cumparatorul este de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal.

13. Factura electronică

După expedierea coletului veți primi un e-mail de confirmare în care se va afla și factura în format efectronic. Puteți astfel descărca factura accesând link-ul din e-mail. De asemenea, vă informam că factura electronică poate fi solicitate în orice moment si prin e-mail la office @ the-shopaholic.ro.

Acest document de acord intre parti a fost redactat in conformitate cu legislatia aplicabila pe teritoriul Romaniei.

Ne dorim întotdeauna o soluționare amiabilă a oricăror dispute. In calitate de consumator, aveți acum această opțiune. Autoritatea competentă în România este Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor, http://www.anpc.ro/.

14. Relații cu clienții

În cazul în care ai întrebări, un operator The-Shopaholic te poate ajuta.

0745 426 171

office @ the-shopaholic.ro