Livrarea si plata produselor

Livrarea prin Curier Rapid:

Comenzile efectuate si confirmate zilnic pana la ora 14.00 sunt expediate din depozitul nostru in aceeasi zi si ajung la dumneavoastra in 1-2 zile lucratoare (de obicei a doua zi).

Comenzile efectuate dupa ora 14.00 sunt confirmate si expediate din depozit a doua zi lucratoare.

Transportul este GRATUIT pentru toate comenzile cu valoare de minim 199 lei.

Pentru comenzile cu valoare mai mica de 199 lei, costul livrarii coletelor este 15 lei pentru toata tara.

Livrarea coletelor se face prin Sameday Romania pentru toate comenzile plasate pe teritoriul Romaniei.

Modalitati de plata

Valoarea comenzii este achitata ramburs curierului la primirea coletului sau online prin card de credit/debit.

Returnarea produselor

  • Conform Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 34/2014, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative (publicată în Monitorul Oficial, Partea I nr. 427 din 11.06.2014), va punem la dispozitie acest formular pentru exercitarea dreptului de returnare a produselor in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii comenzii de pe site-ul nostru.
  • Momentan, schimbarea produselor nu este disponibila. Pentru produsele returnate, se vor restitui banii in contul IBAN indicat in formularul de retur.
  • In cazul in care se solicita rambursarea banilor, modalitatea de transport a produsului/coletului apartine in totalitate clientului, acesta fiind cel care suporta costul transportului de retur. Iar rambursarea contravalorii produsului se va realiza in termen de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a face returul, dar nu mai devreme de data la care am receptionat returul de la dvs.
  • Returnarea contravalorii produsului se va face de catre The-Shopaholic.ro prin Virament bancar din contul magazinului online in contul clientului.
  • Nu acceptam colete cu ramburs sau cu plata transportului la destinatar. Nu avem posibilitate din motive de ordin tehnic sa acceptam un astfel de colet.
  • Indiferent de motivul returului, pentru restituirea contravalorii produsului/produselor este nevoie sa ne comunicati un cont IBAN in RON, aceasta fiind singura modalitate posibila de plata.

Neridicarea/refuzul coletelor comandate sau returnarile in mod repetat vor fi considerate abuz, iar compania noastra isi rezerva dreptul de a refuza viitoare comenzi plasate de client.